moneymaster2.jpg

我問:「又係蔡東豪,你悶唔悶d呀?」

我答:「我係甘架啦,當鍾意一個作者既時候,就會一口氣去睇佢既書。」

此書擺明借鏡美國 John Train 既 Money Masters,連個名都一樣。但一讀之下,發覺抄的只是名稱,但形式及內容卻完全兩樣。John Train 既 Money Masters 是以介紹一些著名投資者的事跡及投資技巧,而蔡東豪既金錢之王則是一些投資者的訪問記錄,借投資為題、內容還包括他們的成長、家庭、工作等。但 John Train 既 Money Masters,個個都是大師,例如Warren Buffett, John Templeton,  George Soros及Peter Lynch等,而蔡東豪介紹的金錢之王,with due respect,我真是一個也不認識,不過這並不影響此書的可讀性,因為從一些普通人身上所學習到的投資心得,可能更適合自己的胃口。 

其中一位金錢之王陸東,他出名牙擦,但又真係抵佢牙擦,因為他所領導的研究隊伍連續三年被業內選為最佳分析團隊。所以我在想,一個人牙擦並不緊要,只要不是為牙擦而牙擦便可,而借牙擦為原動力又何嘗不可呢?陸東就正是這種態度。

五位金錢之王有一個共通點,就是兩個字:勤力。勤力做分析,勤力留意市況,誰說投資市場可以不努而獲呢?

